Jumaat, 26 Mei 2023

Renewal Membership Shaklee Dengan Mudah



 
" Okey it's time to renew your membership "


Membership Shaklee dah dekat nak expired? Jangan risau, Renewal Shaklee sebenarnya sangat mudah dan cepat kerana ianya boleh dilakukan secara online sahaja.

Lazimnya mana - mana membership tidak kiralah brand apapun pasti ada tempoh expired. Begitu juga dengan membership Shaklee akan expired dalam tempoh setahun jika tiada langsung belian mana - mana produk dibuat secara online ataupun di mana - mana Shaklee Shop dalam tempoh 3 bulan dari tarikh expired membership. 

Setiap keahlian Shaklee akan di renew setiap tahun untuk memastikan data - data semua ahli Shaklee yang berdaftar sentiasa up to date dari masa ke semasa. 

Untuk memudahkan ahlinya mengingati tarikh tersebut, Shaklee telah menetapkan bahawa tarikh expired membership pada tarikh hari lahir kita. 

Jadi mudahlah nak ingat, apabila hari jadi tiba ada 2 perkara yang perlu dilakukan iaitu renew Shaklee membership dan juga lesen memandu 😁 .


CARA MUDAH UNTUK RENEW MEMBERSHIP : 



Belian 1 Produk Secara Online Terus Renew


1. Buat belian mana - mana produk, tak kisahlah produk apa - apapun dalam tempoh 3 bulan sebelum tarikh expired.

2. Beli mana - mana set promo yang ditawarkan pada setiap bulan. Untungnya bulan ini kerana ada promosi Set Rahmah dengan harga yang sangat murah



Promo Set Rahmah Sangat Berbaloi

Renewal ini perlu dilakukan segera sebelum nama digugurkan dari sistem online Shaklee. Tapi jika nama dah gugur, apa perlu korang buat? Jangan risau, tekan sahaja link dibawah nanti Kak Yunie akan bantu korang ye  👇👇👇




KELEBIHAN RENEW MEMBERSHIP :


Sangat Mudah Dan Cepat


1. Menikmati harga ahli (dapat diskaun 25%) dari harga retail.

2. Boleh buat belian dengan menggunakan ID (no ahli) secara online sahaja dengan hanya menggunakan telefon bimbit di www.shaklee.com.my atau mana - mana Shaklee Shop yang terdekat.

3. Boleh menghadiri mana - mana training, kelas nutrisi yang disediakan oleh pihak Shaklee secara online ataupun offline.

4. Boleh dapatkan info terkini mengenai produk (dalam bentuk pdf, gambar, video, testimoni, landmark study serta jurnal - jurnal. Selain itu, boleh juga mengetahui promosi bulanan secara langsung dari Website Shaklee, Email, Facebook dan juga Telegram.

5. Pembelian produk setiap bulan dengan minimum sebanyak 150uv melayakkan untuk mendapat Cash Rebate Shaklee. (Klik sini untuk penerangan lengkap).

6. Boleh terus mulakan Bisnes Shaklee dan sertai Community Shaklee .

7. Pengambilan produk Shaklee secara berterusan akan memberikan kesan baik kepada kesihatan dan kecantikkan diri.

8. Boleh dapatkan khidmat nasihat secara langsung dengan Pakar Nutrisi Shaklee secara percuma.

9. Berpeluang membina legasi bisnes Shaklee sendiri setelah no ID diaktifkan semula.

Jom renew membership sekarang dan jadilah ahli Shaklee yang setia dan berjaya 😍. Banyak sebenarnya kebaikan menjadi ahli Shaklee ni berbanding tidak menjadi ahli. Dengan pembelian mana - mana produk sahaja, melayakkan anda terus menjadi ahli Shaklee dan dapat menikmati kelebihan - kelebihan tersebut. 

Bagi yang belum menjadi ahli Shaklee boleh hubungi Kak Yunie dengan segera ye. Tekan sahaja di gambar WhatsApp dibawah 👇👇👇





Oklah, sampai disini sahaja perkongsian Kak Yunie pada kali ini. Sehingga kita berjumpa lagi di entry yang akan datang. 

Jemput FOLLOW Kak Yunie di media sosial yang berikut : 


💜 Personal Fb : Ayunie Ali StarRich

💜 FB Page : StarRich4u

💜 Instagram : StarRich4u



Love 💕

Ayunie Ali StarRich4u




#StarRich4u
#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#ShakleeTerengganu
#ReadyStock
#RahmahMeal








2 ulasan: