Jumaat, 26 Mei 2023

Dapat Makan Vitamin Percuma Dengan Cash Rebate Shaklee



Produk Shaklee Terbaik

    Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulilah, bersyukur ke hadrat ilahi masih dipanjangkan umur, diberikan kesihatan yang baik dan dilapangkan waktu untuk Kak Yunie terus berkongsi. Pada entry kali ini, Kak Yunie ingin kongsikan sesuatu yang sangat istimewa. Apa ye? Mesti korang dah tak sabar nak tahukan? Jom baca lagi 👇👇👇

    Pepatah ada mengatakan " Orang yang tamak selalunya rugi ". Jadi apa kaitannya dengan entry pada kali ini ye? Sebenarnya sangat rugi jika kita beli vitamin sorang - sorang dan tidak berkongsi dengan yang lain. Kenapa? 

    Vitamin Shaklee sudah diakui sebagai vitamin no 1 terbaik didunia dan dijamin selamat, semulajadi dan berkesan. Banyak testimoni telah dikongsikan oleh pengguna - pengguna bahawa pengambilan vitamin Shaklee secara konsisten telah memberikan kesan yang sangat baik kepada kesihatan mereka. 

    Oleh itu, berkongsilah kebaikan dan manfaat vitamin kepada orang sekeliling seperti ahli keluarga, sahabat handai, rakan sepejabat, jiran tetangga dan sesiapa sahaja. Berkongsilah dengan hati yang tulus ikhlas, InsyaAllah sedikit sebanyak dapat membantu orang yang memerlukan.

    Dengan perkongsian kebaikan dan manfaat vitamin ini, tentu sahaja kita telah membina bisnes kita sendiri. Alang - alang tu, rugilah jika kita tidak rebut peluang keemasan yang telah disediakan oleh pihak Shaklee iaitu Cash RebateMakin banyak kita berkongsi, makin banyak cash rebate yang akan kita dapat.


TEKNIK USB 


U : Use => Jadi pengguna/ahli Shaklee yang setia dan rasailah keberkesanan setiap vitamin dan produk

S : Share => Kongsi testimoni atau Shaklee effect diri sendiri kepada ahli keluarga, saudara mara serta orang sekeliling. Ceritakan perubahan, kegembiraan, kesan baik selepas mengambil vitamin, adakah telah menyelesaikan banyak masalah kesihatan yang dialami sebelum ini 

B : Build => Bina bisnes bersama rakan - rakan team. Semakin ramai ahli yang aktif didalam team kita, semakin besar cash rebate yang akan diperolehi. Cash rebate ini boleh mencecah 4 sehingga 6 angka sebulan ye. Tiada yang yamg mustahil ! Ketika ini, bukan setakat mampu makan vitamin secara free sahaja tetapi banyak impian dan cita - cita kita dapat dicapai. 


APA ITU CASH REBATE?



Cash Rebate Dalam Bentuk Wang Tunai

    Cash rebate merupakan suatu bentuk insentif yang diberikan oleh pihak Shaklee kepada ahli - ahlinya sebagai bentuk penghargaan atau pampasan atas pembelian yang dilakukan dalam setiap bulan

    Cash rebate ini diberikan dalam bentuk wang tunai / cash dan akan dimasukkan ke dalam akaun ahli - ahlinya yang layak. Berapa jumlahnya, kita yang tentukan sebanyak mana yang kita mahukan. Cash rebate yang kita dapat ini, terpulanglah kepada kita nak beli apa. Tapi paling best, kita boleh beli semula vitamin dan makan secara PERCUMA tanpa mengeluarkan duit poket kita sendiri.


BAGAIMANA CARA UNTUK DAPATKAN CASH REBATE INI?




Tiada Yang Mustahil Dalam Shaklee
 

    Cash rebate ini boleh diperolehi melalui pembelian produk pada setiap bulan. Setiap produk mempunyai point atau dipanggil UV. Syarat minimum pembelian ialah 150 uv sahaja. Semakin tinggi uv terkumpul, maka semakin tinggi cash rebate yang akan kita diperolehi. Cash rebate ini akan dimasukkan terus ke dalam akaun ahli yang layak pada 14 hb setiap bulan

    Bayangkan masa tu, orang lain belum lagi dapat gaji mereka tetapi kita dah dapat cash rebate yang ditawarkan oleh pihak Shaklee ini. Separuh cash rebate ini, kita boleh guna untuk membeli barangan keperluan atau settlekan bil - bil tertunggak dan separuh lagi kita boleh gunakan untuk membeli vitamin untuk dimakan seisi keluarga. Untungkan 😃


" Badan Makin Sihat, Kulit Makin Cantik, Duitpun Dapat "


    Haaa, bestkan? Korang tak nak ke? Dibawah Kak Yunie kongsikan contoh pembelian yang boleh korang lakukan dalam bulan ini untuk memperolehi cash rebate nanti.



Jadual Cash Rebate
 

Contoh pembelian produk untuk bulan Mei 2023 :


💚💚 Diri sendiri 100 uv

💚💚 Ibubapa 100 uv

💚💚 Adik beradik 100 uv

💚💚 Saudara mara 100 uv

💚💚 Kawan sepejabat 100 uv

💚💚 Jiran tetangga 100 uv


    Contoh belian terkumpul ini mencatatkan jumlah sebanyak 600 uv dan melayakkan untuk dapat cash rebate sebanyak 11% dalam kiraan anggaran RM 240. Lebih tinggi uv dikumpul, lebih banyak cash rebate yang kita akan dapat. Cash rebate yang kita dapat ni nanti, boleh digunakan untuk membeli vitamin lagi untuk dimakan sendiri dan juga seisi keluarga.

    Bestkan ! Tapi sebelum tu, korang yang belum menjadi ahli Shaklee lagi, WAJIB JOIN dulu ye. Jom join team Kak Yunie dan kita bina bisnes sama - sama sehingga berjaya okeh !


Disini Kak Yunie sharekan beberapa cara mudah untuk join 😉.  

1. Bayar yuran ahli Rm 35 dan renew secara percuma dengan hanya pembelian 1 produk bernilai Rm 34 ke atas dalam masa setahun.

2. Keahlian PERCUMA dengan pembelian mana - mana produk sebanyak 100uv (anggaran Rm 350) ke atas atau mana - mana set promo yang menawarkan keahlian percuma. 

Bulan ini, ada beberapa set yang menawarkan keahlian percuma iaitu :




Set Rahmah 



Set Hello New You

    Ini antara contoh promosi Shaklee untuk bulan ini, yang korang boleh grab untuk dapatkan FREE MEMBERSHIP. Memang jimat dan berbaloi - baloi. 




Promosi Produk Youth 

    Selain itu, Shaklee juga mengadakan promosi BUY 1 FREE 1 untuk produk Youth Skincare terpilih.  

💗 Beli Youth Radiance C + E, percuma Youth Clay Mask dan Youth Gel Mask 
💗 Beli Youth Advanced Renewal Night Cream Rich percuma Youth Gel Mask atau Youth Clay Mask



Jom Sertai Team Kami



Bina Legasi Anda Sekarang


    So apa yang korang tunggu lagi? Jom hubungi Kak Yunie segera dengan menekan link Whatsapp dibawah dan Kak Yunie akan bantu korang untuk dapatkan cash rebate yang banyak, atau at least 3 angka supaya korang dapat beli dan makan vitamin secara percuma.  
 



    Boleh juga tekan link dibawah untuk pendaftaran secara online dan mulakan pembelian online hari ini juga. 




Jemput singgah dan baca entry - entry ini 👇👇👇 juga ye : 



    Terima kasih Kak Yunie ucapkan 🌹 kerana sudi singgah dientry ini. Sehingga kita berjumpa lagi dientry yang akan datang, InsyaAllah. 

Jangan lupa untuk FOLLOW Kak Yunie di media sosial yang berikut : 


💛💜 Personal Fb : Ayunie Ali StarRich

💛💜 FB Page : StarRich4u

💛💜 Instagram : StarRich4u



Love 💘

Ayunie Ali StarRich4u




#StarRich4u
#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#ShakleeTerengganu
#ReadyStock
#RahmahMeal








Tiada ulasan:

Catat Ulasan