Rabu, 12 April 2023

Bisnes Online Shaklee Terbaik Di Malaysia

 


Buat Duit Secara Online

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulilah, berjumpa lagi kita di entry terbaru saya. Terima kasih saya ucapkan kerana sudi singgah dan baca entry pada kali ini.

Sedia yang kita maklum, sejak munculnya wabak covid 19 yang telah melanda seluruh dunia, bisnes online semakin dikenali ramai. Bisnes Online ini semakin berkembang maju dari hari ke hari dan menjadi platform penting sebagai perantaraan antara penjual dan pembeli. 



Urusan Jual Beli Menjadi Semakin Mudah


Apa Itu Bisnes Online? 

Bisnes online atau e-commerce merupakan suatu bentuk bisnes yang dilakukan melalui internet. Dalam bisnes online, transaksi jual beli antara penjual dan pembeli dilakukan secara elektronik melalui platform online.

Pelbagai platform online boleh digunakan untuk transaksi jual beli ini seperti Shoppe, Lazada, Website, Blog, Youtube, Face Book Page, Face Book Personal, Instagram, Telegram, Whatsapp dan pelbagai platform lain lagi. 

Statistik menunjukkan, semakin hari semakin ramai peniaga dan usahawan menggunakan platform online ini untuk memasarkan produk mereka ke seluruh dunia. Dengan sistem online ini, proses jual beli menjadi lebih mudah, cepat, efisien dan lebih menjimatkan masa kedua - dua pihak sama ada penjual ataupun pembeli. 

Bisnes Online Shaklee Terbaik Di Malaysia. Kenapa? 

Secara peribadi dan dari pengalaman terdahulu saya yang mana sebelum ini pernah menjalankan beberapa jenis bisnes yang lain seperti menjual barangan kosmetik, pakaian muslimah, tudung dan juga produk makanan, bagi saya bisnes online Shaklee merupakan bisnes terbaik di Malaysia

Disini saya sertakan 10 sebab kenapa Shaklee merupakan pilihan bisnes terbaik yang patut disertai untuk menjana pendapatan secara konsisten setiap bulan. 







Shaklee Pilihan Bisnes Terbaik

Kenapa Perlu Pilih Bisnes Online Shaklee Sebagai Bisnes Pilihan?


1. Syarikat Yang Kukuh & Stabil 



HQ Shaklee di USA

Dr. Forrest C. Shaklee telah mengasaskan Shaklee Corporation pada tahun 1956 berdasarkan produk yang mesra alam. Syarikat Shaklee juga disenaraikan di NYSE pada tahun 1979 & Fortune 500 pada tahun 1982. Shaklee merupakan syarikat MLM yang terulung di dunia pada ketika itu.  



Pada masa sekarang, Shaklee merupakan syarikat nutrisi no 1 di USA. Sehingga ke hari ini, Shaklee tidak pernah gagal untuk membayar bonus kepada semua pengedarnya yang layak di seluruh dunia. Ini membuktikan bahawa Shaklee merupakan syarikat yang kukuh dan stabil.


2. Produk Yang Selamat, Semulajadi & Berkesan 

 


 Kualiti Produk Menjadi Keutamaan Shaklee


 Disokong Oleh Landmark Study


Produk Shaklee terbukti selamat, semulajadi dan berkesan. Perkara ini disokong oleh 135 kajian klinikal, kertas saintifik dan pembentangan termasuk Kajian Landmark dan Kajian Telomere. Produk Shaklee merupakan suplemen terbaik di Malaysia. Untuk maklumat lanjut boleh baca disini Shaklee Suplemen Terbaik .


3. Mempunyai Demand Yang Tinggi 



Shaklee In The News



Trusted Brand 2021 & 2022 (Gold Medal)

Produk Shaklee telah memenangi Gold Medal "Trusted Brand" untuk 2 tahun berturut - turut iaitu pada tahun 2021 dan 2022. Ini membuktikan bahawa rakyat Malaysia sangat mempercayai dan memilih produk Shaklee sebagai produk terbaik dan pilihan mereka. 


4. Plan Bisnes Yang Menarik



Plan Bisnes Yang Menarik

Bisnes Shaklee merupakan bisnes MLM (Multilevel Marketing). Bisnes Shaklee menawarkan 3C iaitu :

1) Cash - Untung runcit dan juga bonus pada setiap bulan 

2) Car - Insentif kereta. Setiap bulan Shaklee akan bagi duit tunai untuk kita bayar kereta yang kita beli. Jenis kereta yang nak dibeli terpulang kepada individu nak beli kereta apa.  

3) Convention - Percutian ke luar negara dan juga umrah dengan layanan 5 bintang. Semua Shaklee tanggung termasuk tiket penerbangan pergi balik, pengangkutan, hotel, makan minum dan pakaian yang bersesuaian juga ada diberikan. Paling best, duit poketpun turut disediakan.


5. Bonus Statement Laku Untuk Memohon Pinjaman Bank



Bonus Kereta Disediakan Bagi Yang Layak

Bonus statement Shaklee sangat laku dan boleh diguna pakai untuk memohon pinjaman kereta mahupun pinjaman untuk membeli rumah. Proses kebenaran oleh pihak bankpun tidak mengambil masa yang lama kerana Shaklee telah diyakini sebagai bisnes yang kukuh dan stabil.


6. Modal Yang Sangat Rendah 


Promo Bulan Ini


Modal yang diperlukan untuk memulakan bisnes Shaklee amat rendah sekali iaitu hanya Rm 35 sahaja (bayaran yuran ahli). Jadi tak perlulah keluarkan modal beribu untuk jalankan bisnes ini. Bestkan?

Lagi jimat jika anda beli set promo pada bulan ini iaitu Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah
terus automatik dapat PERCUMA yuran keahlian Rm 35 dan boleh terus mulakan bisnes online Shaklee ini.

7. Tidak Perlu Simpan Stok 



Boleh Terus Order Di Website Shaklee

Betul ke jika nak mulakan sesuatu bisnes perlu keluarkan modal yang banyak untuk sediakan stok? Mungkin itu benar tetapi dengan bisnes Shaklee tak perlupun semua itu kerana pihak Shaklee telah menyediakan sistem order secara online yang sangat mudah, fleksibel dan mobile friendly. 

Kita boleh orderkan barang customer di website Shaklee tidak kira dimana sahaja kita berada ketika itu dengan hanya menggunakan telefon bimbit dan semua urusan packing barang dan proses pengeposan akan diuruskan semuanya oleh pihak Shaklee sehinggalah barang tersebut sampai ke depan pintu rumah customer. Sangat mudah, cepat dan menjimatkan masa.

Kesimpulannya, pelbagai jenis bisnes online ada untuk dipilih tetapi nasihat saya, pilihlah bisnes online yang mudah, dan tidak membebankan kewangan kita. Tujuan utama kita berbisnes ialah untuk menambah pendapatan dan bukannya mencari beban kewangan yang baru. 

Buatlah pilihan dengan bijak ye !

Bagi saya, bonus bulanan 4 angka sebulan yang diperolehi dari bisnes online Shaklee ini sangat membantu saya melunaskan komitmen dan perkara - perkara penting dalam kehidupan saya seharian. 

Kalau terasa nak mencuba bisnes online Shaklee ini, jangan segan silu untuk menghubungi saya dengan menekan Whatsapp dibawah ye, InsyaAllah saya akan memberikan keterangan lanjut dan membantu anda untuk berjaya 😊.



Sekian dahulu entry saya pada kali ini. Semoga kita bertemu lagi di entry yang akan datang, InsyaAllah. Salam sayang dari saya. 

Jemput follow saya di :


💜 Personal Fb : Ayunie Ali StarRich

💜 FB Page : StarRich4u

💜 Instagram : StarRich4u



Love 💘

Ayunie Ali StarRich4u


#StarRich4u

#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

#ShakleeTerengganu

#ReadyStock

Tiada ulasan:

Catat Ulasan