Selasa, 25 April 2023

Tawaran Insentif Shaklee Malaysia



Tawaran 3C


Assalamualaikum wbt.

Hai apa khabar semua? Diharapkan semuanya dalam keadaan sihat dan baik - baik sahaja. 
Terima kasih kerana sudi singgah dientry terbaru Kak Yunie ini. Di entry ini, Kak Yunie ingin berkongsi mengenai Tawaran Insentif Shaklee Malaysia yang sangat best dan berbaloi - baloi untuk direbut oleh semua. 

Untuk pengetahuan, bisnes Shaklee merupakan bisnes MLM (Multilevel Marketing). Bisnes Shaklee juga menawarkan insentif 3C iaitu :

1) Cash - Untung runcit dan juga bonus tunai setiap bulan 

2) Car - Subsidi kereta yang diberi dalam bentuk duit tunai setiap bulan untuk kita bayar loan kereta yang kita beli. Jenis kereta yang ingin dibeli terpulang kepada kita tanpa sebarang halangan dari pihak Shaklee. 

3) Convention - Percutian ke luar negara dan juga umrah dengan layanan 5 bintang. Semua Shaklee akan tanggung termasuk tiket penerbangan pergi balik, pengangkutan, hotel, makan minum dan pakaian yang bersesuaian juga ada diberikan oleh pihak Shaklee. Paling best sekali, duit poketpun turut disediakan.


1. CASH 



Bonus Tunai 

Bisnes Shaklee menawarkan cash atau bonus dalam bentuk duit tunai kepada semua pengedarnya yang layak. Jumlah bonus ini bermula dengan 2 angka sehinggalah 6 atau 7 angka mengikut jualan secara berkumpulan berbaloi dengan hasil usaha kita. Jumlah bonus yang boleh dicapai adalah INFINITY (tiada had). Lebih banyak kita berusaha, lebih banyak bonus yang kita akan dapat. Best sangatkan !


Cash ini boleh didapati daripada 2 sumber iaitu : 

a) Untung runcit hasil jualan setiap produk

b) Bonus bulanan


Untung runcit yang boleh kita capai sangatlah tinggi iaitu hampir 30% bergantung kepada jenis - jenis produk yang telah kita jual. Keuntungan ini sangat menguntungkan dan dapat membantu menambahkan lagi duit poket kita setiap hari. 




Cash Bonus Shaklee Sangat Menguntungkan 




Bonus Bulanan Setiap Pengedar


Bonus bulanan boleh bermula dengan 5% (2 angka) sehinggalah 21% dan boleh mencapai 6 atau 7 angka. Bonus ini akan dimasukkan secara automatik ke akaun masing - masing pada setiap 14 hari bulan setiap bulan (untuk pengedar Shaklee yang layak dan mencapai target jualan yang telah ditetapkan). 

Alhamdulilah, Kak Yunie juga merupakan salah seorang pemegang bonus 4 angka sebulan dengan hanya menjalankan bisnes Shaklee ini secara online sahaja dari rumah tanpa perlu bersusah payah dan mempunyai lebih banyak masa bersama keluarga tersayang. 


2. CAR 



Kereta Idaman 



Pelan Pampasan Program Subsidi Kereta



Hakikatnya, tak semua bisnes mampu menawarkan program subsidi kereta kepada pengedar - pengedarnya tetapi Shaklee mampu. Sejak dulu hinggalah kini Shaklee masih mampu memberikan subsidi atau car bonus kepada pengedar - pengedarnya yang layak dan mencapai target yang telah ditetapkan oleh pihak Shaklee.



Semua Mampu Mencapainya


Bonus ini akan diberikan secara bulanan dalam bentuk duit tunai dan terpulanglah kepada kita nak beli kereta apa, tiada sebarang halangan dari pihak Shaklee. Jika tanya Kak Yunie, tentulah kereta BMW yang menjadi impian Kak Yunie sejak dulu lagi 😍. Dengan car bonus dari Shaklee tiada yang mustahil untuk kita memilikinya, insyaAllah.



3. CONVENTION 




Percutian Ke Serata Dunia


Pada setiap tahun, Shaklee akan memberi reward convention trip kepada pengedar - pengedarnya yang layak dan ianya adalah PERCUMA. Convention ini terbahagi kepada 2 jenis iaitu Incentive Trip ke luar negara atau Incentive Trip Umrah.

Kesemua trip ini bertaraf 5 bintang dengan semua kos seperti tiket penerbangan pergi balik, pengangkutan, hotel dan makan minum semuanya ditanggung oleh pihak Shaklee. Bukan itu sahaja, pakaian yang bersesuaian juga ada diberikan seperti wintercoat (trip ke luar negara) atau telekung (trip umrah). Luggage, beg dan duit poket juga akan diberikan dan kita hanya perlu "bawa diri" sahaja.

Selain itu, untuk trip Shaklee ini kita dibenarkan untuk "hantar" siapa sahaja dari kalangan ahli keluarga kita mengikut jumlah tiket yang kita berjaya dapatkan. Contohnya, kita berjaya dapatkan 3 tiket, jadi 1 tiket untuk diri sendiri dan 2 tiket lagi kita boleh bawa suami dan anak atau, boleh juga bawa ibubapa atau adik beradik yang lain. Inilah peluang terbaik untuk kita hadiahkan percutian terbaik dan mewah kepada mereka.



DUIT TAMBAHAN DARIPADA SHAKLEE !


Baru - baru ini pihak Shaklee ada mengumumkan 1 lagi insentif tambahan yang sangat menarik untuk cycle 2023/2024 yang telah mengejutkan semua pengedarnya. Apa dia? Shaklee menawarkan DUIT TAMBAHAN RM 600 kepada semua pengedar - pengedarnya mengikut syarat - syarat yang telah ditetapkan.

Bagaimana nak rebut peluang ini? Mudah sahaja, hanya perlu mengikuti syarat - syarat ini.  

Syarat utama, perlu daftar sebagai ahli Shaklee. Cara nak daftar mudah sahaja dan ada 3 cara yang boleh dipilih : 


1. Bayar yuran ahli RM 35 sahaja atau

2. Buat belian mana - mana produk Shaklee dengan 100uv, anggaran RM 350+ atau

3. Paling mudah dapatkan set promosi bulan ini iaitu "SET RAHMAH", automatik akan dapat FREE MEMBERSHIP


Ahli baru yang berjaya rank up dan berjaya kekal effective selama 3 bulan berturut - turut layak untuk dapat insentif tambahan ini. 


Untuk ahli lama pula, hanya perlu ikut syarat - syarat ini :


1) Ahli Shaklee yang belum pernah rank up (ahli sahaja)


Untuk ahli lama yang sebelum ini hanya sebagai ahli biasa sahaja, inilah masanya untuk fight dan dapatkan insentif tambahan ini.

Hanya perlu rank up Supervisor dan kekal effective pada 2 bulan berikutnya secara berturut - turut dan akan terus layak dan dapat RM 600 duit tambahan daripada Shaklee ini.

Contoh Mudah : 

Mei - Rank Up Supervisor
Jun - Effective Supervisor
Julai - Effective Supervisor
Ogos - Dapat Insentif Tambahan RM 600


2) Supervisor / Senior Supervisor berjaya rank up 


Peluang ini terbuka kepada semua Supervisor dan juga Senior Supervisor untuk rank up ke rank yang lebih tinggi. 

Contoh, 

Supervisor rank up ke Senior Supervisor
Senior Supervisor rank up ke Coordinator


Hanya perlu kekal effective selama 3 bulan berturut - turut dan terus melayakkan diri untuk dapat duit tambahan ini. Mudahkan? 

Best betul Insentif Tambahan terbaru ini. Banyak lagi insentif dan reward yang disediakan oleh pihak Shaklee. Rugi sangat jika tak join atau rebut peluang keemasan ini. Jadilah sebahagian dari Shaklee Family hari ini !

Tekan link dibawah untuk pendaftaran secara terus



Atau jangan segan silu untuk wasap Kak Yunie untuk sebarang pertanyaan atau pendaftaran dan Kak Yunie sedia membantu dengan senyuman 😃 . Hanya perlu tekan link wasap dibawah ye, 




Terima kasih sekali lagi Kak Yunie ucapkan kerana sudi singgah dientry ini. Sehingga kita berjumpa lagi dientry yang akan datang, InsyaAllah. 

Jangan lupa untuk FOLLOW Kak Yunie di media sosial yang berikut, 


💜 Personal Fb : Ayunie Ali StarRich

💜 FB Page : StarRich4u

💜 Instagram : StarRich4u



Love 💘

Ayunie Ali StarRich4u




#StarRich4u
#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#ShakleeTerengganu
#ReadyStock
#RahmahMeal






Tiada ulasan:

Catat Ulasan