Khamis, 16 Februari 2023

Kurus Secara "SIHAT" Dengan Set Kurus Shaklee


Set Hello New You


Siapa berazam untuk kurus setiap tahun? Tapi masih tak kurus jugakan?

Sebenarnya, kurus dengan cara yang sihat itu menjadi keutamaan kita semua. Betul tak?

Kurus, tapi badan tetap cantik dan sihat. Bukannya kurus keding macam orang tak cukup zat. Zaman sekarang ini hampir semua orang cuba untuk kurus dengan Intermittent Fasting atau IF.

Tapi tahukah yang sebenarnya Intermittent Fasting atau IF dengan suplemen sangat membantu dan mempercepatkan proses untuk kurus. Agaknya kenapa ye? 

Disini saya akan ceritakan mengenai Set Kurus Shaklee yang sangat membantu proses untuk kurus dan menurunkan berat badan.

Set Hello New You atau Set Kurus Shaklee ini sangat popular dan mendapat permintaan yang sangat tinggi. Set ini terdiri daripada Cinch Shake, Omega Guard, Lecithin dan juga Herblax. Gabungan suplemen ini sangat hebat dan amat membantu proses untuk kurus dengan cepat dan menyihatkan.

Sebelum saya ceritakan dengan lebih lanjut, jom kita lihat testimoni pelanggan yang telah berjaya menurunkan berat badan mereka dengan Set Hello New You. 


Testimoni pengguna

Haa.. macam mana? Hebatkan testimoni mereka !!!

Sekarang, kita lihat manfaat dan kebaikan suplemen ini dalam membantu proses untuk kurus secara sihat.

Kebaikan dan manfaat Cinch Shake


Cinch Shake :

Cinch Shake adalah suplemen berbentuk serbuk yang mana mengandungi bahan utama dipanggil Leucine. Leucine bertanggungjawab untuk membantu pertumbuhan otot, sintesi protein, pembaharuan dan memperbaiki sel serta pengatur metabolisme. 

Setiap kali anda minum Cinch Shake, anda akan mendapat 24 gram protin, 24 jenis vitamin dan mineral penting serta 6 gram serat larut. Protin sangat penting kerana digunakan untuk membina otot dan ototlah menaikkan kadar metabolisma dan juga membakar kalori.

Makanan yang kaya dengan protin juga boleh menahan kelaparan yang mana boleh membantu mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan.


Kebaikan dan manfaat Omega Guard dan Lecithin


Omega Guard : 

Omega Guard diekstrak dari ikan laut air sejuk di perairan negara Jepun. Merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. 

Satu sajian Omega Guard dapat membekalkan 905 mg asid-lemak omega 3 EPA dan DHA. Omega Guard membantu membakar lemak dengan cepat disamping membantu menurunkan kolesterol.



Lecithin :

Lecithin diekstrak dari kacang soya organik bukan GMO. Setiap kapsul mengandungi 520 mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu. 

Lecithin bertindak sebagai "pembersih" salurdarah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolesterol dan trigliserid di dalam tubuh. Pengambilan lecithin mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan kurus yang seimbang dan menghalang obesity.


Kebaikan dan manfaat Herb-lax


Herb-lax :

Herb-lax mengandungi 9 herba semulajadi hasil kombinasi sains perubatan tradisional dan teknologi barat. Ia membantu pembersihan najis yang tersekat dengan merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita. 

Ia juga membantu menyelesaikan masalah sembelit. Tindakan pembersihannya yang lembut  boleh mengambalikan semula proses semulajadi pergerakan usus dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.

Herb-lax membantu juga dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut dan mengempiskan perut.



Vivix

Disini saya nak kongsikan satu lagi suplemen yang sangat POWER dan disarankan diambil bersama Set Hello New You supaya proses menguruskan badan menjadi lebih cepat dan efektif. 


Kebaikan dan manfaat Vivix


Pernah dengar mengenai Vivix

Vivix : 

Vivix mengandungi adunan fitonutrien proprietari yang memanfaatkan kuasa anggur muscadine yang jarang ditemui dan resveratrol menghasilkan ramuan yang 10x lebih efektif dari hanya resveratrol sahaja dalam melambatkan mekanisma utama penuaan selular.

Vivix mempunyai kesan anti angiogenesis yang kaya dengan resveratrol dan kaya dengan polifenol. Anti angiogenesis membantu untuk memotong atau menghancurkan salur darah yang berada pada sel - sel yang tidak normal termasuk tumor, kanser dan juga lemak. Lemak mempunyai salur darah, anti angiogenesis ini membantu cut off salur darah itu. Oleh itu ia akan membantu mempercepatkan proses untuk kurus dan menurunkan berat badan. Polifenol di dalam Vivix juga membantu menghilangkan rasa ketagih terhadap gula atau makanan yang manis.

Selain itu, Vivix membantu proses penyembuhan dan bersifat anti-oksida, anti diabetic dan anti inflammatory. Anti diabetic ini sangat bagus untuk memulihkan pankreas kerana apabila pankreas sihat, insulin sensitivity dan metabolisma akan kembali normal dan dapat berfungsi dengan baik.

Semoga perkongsian saya pada kali ini akan memberi manfaat dan membantu anda untuk kurus secara sihat dan cepat. 

Untuk perkongsian lain, anda boleh membacanya di entry Set Kurus Shaklee . 

Untuk dapatkan maklumat lanjut jangan segan silu untuk menghubungi saya ye di Nak Set Kurus .

Saya ucapkan ribuan terima kasih kerana sudi membaca entry saya pada kali ini. Kita jumpa lagi di entry yang akan datang, insyaAllah.


Love 💜

Ayunie Ali StarRich4u


#starrich4u 
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleethriumph2023
#shakleeterengganu 
#readystock

3 ulasan: