Jumaat, 7 April 2023

Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah Mampu Milik !

Kulit Cantik Idaman Setiap Wanita


Assalamualaikum dan salam perkenalan 😊.

Apa khabar semua? Saya doakan semoga anda yang sedang membaca entry saya pada kali ini sentiasa dalam keadaan sihat walafiat hendaknya. 

Pejam celik pejam celik hari ini dah 16 Ramadan ye, sekejap sangat masa berlalu. Dah separuh bulan kita berpuasa. Tinggal 14 hari je lagi kita akan meraikan hari kemenangan kita iaitu Hari Raya Aidilfitri, Alhamdulilah.

Saya dapat rasakan kita semua dah tak sabar untuk meraikannya ! Sudah pasti semua orang ingin kelihatan cantik di hari raya nanti. Cantik bukan sahaja merangkumi keadaan rumah, pakaian dan tudung tapi juga kulit kita terutama sekali bahagian wajah. Betul tak? 

Kulit yang cantik dan sihat ialah kulit yang bersih dan bebas dari jerawat, jeragat, parut, tona tidak sekata, pori - pori terbuka, blackhead, whitehead dan sebagainya. Kulit yang licin, anjal, gebu, cerah dan bersih memang menjadi idaman setiap wanita.



6 Rahsia Kulit Glowing

Untuk memiliki kulit yang cantik dan sihat, penjagaan yang khusus perlu diutamakan terutama sekali dari segi pemakanan yang sihat dan seimbang serta penggunaan skincare yang bersesuaian dengan jenis kulit masing - masing. 


6 Rahsia Kulit Glowing 


  1. Minum air secukupnya 
  2. Tahu masalah kulit yang anda alami
  3. Ambil buah - buahan dan sayur - sayuran dalam diet seharian
  4. Cuba produk yang mengandungi retinoid dan ceramides
  5. Amalkan rutin kecantikan yang betul
  6. Gunakan krim perlindung matahari walaupun di dalam rumah

Selain itu, pengambilan vitamin dan suplemen yang sesuai juga sangat membantu dalam proses mendapat kulit yang cantik. Ini kerana kulit kita memerlukan nutrisi yang mencukupi bagi mengekalkan kelembapan serta keanjalan kulit.

Pada entry kali ini, saya ingin menyampaikan satu berita baik kepada anda. Apa dia ye? 

Bulan ini julung kalinya, ada promosi yang sangat best !!!


Rahmah Set A



Rahmah Set B


Promosi Sehingga 31 May 2023


Vitamin Kulit  Cantik ini terdiri daripada gabungan produk ESP (ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder With Vanilla) dan juga Vitamin C (Sustained Release Vita-C Plus)

Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah ini memang mampu dimiliki oleh semua golongan kerana potongan harganya yang tidak masuk akal ! 


💗 Harga Runcit ESP : RM 173.75
💗 Harga Ahli ESP : RM 139.00

💗 Harga Runcit Vitamin C : RM 115
💗 Harga Ahli Vitamin C : RM 92


Tapiii... Jika anda dapatkan promosi ini, harga untuk 2 produk ini hanyalah RM 99 SAHAJA. Macam tak percayakan? 

Jika anda beli Set A, PERCUMA Yuran Keahlian RM 35. Untuk SET B pula, PERCUMA Yuran Keahlian RM 35 dan Kos Pos Rm 10. Wahhh jimat sangat ni !!!




ESP 


ESP (Energizing Soy Protein)


Energizing Soy Protein diiktiraf seluruh dunia kerana mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan memiliki kualiti protin yang tinggi. Kacang soya yang digunakan adalah "non-GMO" yang mana ianya tidak diubah secara genetik dan diproses pada kadar suhu yang rendah. Setiap 850g (satu tong ESP) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.

ESP menyediakan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai diambil oleh semua golongan sama ada tua atau muda. Manakala, kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39, dan sangat sesuai diambil oleh pengidap kencing manis.

Satu hidangan ESP bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, ianya rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh badan kita. 



Kebaikan Dan Manfaat ESP 


💚 Mengandungi Niacinamide dan Isoflavone yang akan membantu mencantikkan kulit, mengecutkan, mengatasi masalah kulit kusam, memudarkan parut jerawat dan merangsang merangsang kulit agar kelihatan lebih muda, anjal dan gebu

💚 Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland, tulang, gigi dan lain - lain yang kuat dan sihat. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda. 

💚 Kacang soya adalah satu - satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

💚 Baik untuk prostat. Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopous dan pembesaran prostat.
   

💚 Membekalkan tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun badan, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.

💚 Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua. 

💚 Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan

💚 Membantu menghasilkan susu badan dengan banyak

💚 Mampu memberi rasa kenyang yang lebih lama

💚 Mengatasi masalah gastrik



Vitamin C (Sustained Release Vita - C Plus)


 
Vitamin C


Setiap tablet Vitamin C mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid yang diekstark dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan Vitamin C didalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas

Setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500 mg) dan pembebasan Vitamin C buah tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam. Ujian klinikal telah membuktikan Vitamin C didalam 2 tablet Vitamin C Shaklee (didalam jurang masa 5 jam) mampu kekal didalam plasma darah kita selama 24 jam.



Kebaikan Dan Manfaat Vitamin C Shaklee

💙 Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu menghalang otot menjadi lembik. 

💙 Mencerahkan kulit dan membantu melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukkan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat. 

💙 Meningkatkan sistem imun badan, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, asthma. Juga menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan simptom flu dan selsema.

💙 Mengatasi masalah gusi berdarah, lebam dikulit, pemulihan kecedaraan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar. 

💙 Mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi. 

💙 Anti - oksida yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel - sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Mampu menghapuskan radikal - radikal bebas sebelum ia menyerang sel - sel kita. 

💙 Memperbaiki insomnia, stress dan masalah berkaitan mental seperti keresahan dan kemurungan. 



Testimoni Pengguna Set Kulit Cantik



Testimoni 1




Testimoni 2




Testimoni 3


Macam mane? Bestkan promosi bulan ini. Jadi apa tunggu lagi, hubungi saya segera di StarRich4u untuk dapatkan Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah hari ini juga ye 😍.

Terima kasih saya ucapkan kerana sudi singgah dientry ini, sehingga kita berjumpa lagi dientry yang akan datang, InsyaAllah.



Love 💙

Ayunie StarRich4u



#StarRich4u
#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#ShakleeTerengganu
#ReadyStock
#RahmahMeal




Tiada ulasan:

Catat Ulasan