Sabtu, 25 Mac 2023

Shaklee Fun Day Dan Bisnes Shaklee Sangat Best !

 


Fun Day @ Shaklee Shops

Assalamualaikum. Hai semua, terima kasih kerana sudi melawat blog saya. Hari ni saya ingin kongsikan sesuatu yang sangat menarik ! 



Shaklee Shop


Dekorasi Yang Menarik

Baru - baru ini iaitu pada 18 Mac 2023 (Sabtu) , pihak Shaklee telah mengadakan Shaklee Fun Day  secara serentak bertempat di Shaklee Shops. Ia diadakan di empat buah Shaklee Shop terpilih iaitu di Home Office Petaling Jaya, Shaklee Shop di Kuala Lumpur, Johor Bharu dan Kota Bharu.



Full house 

Kalau nak tahu, event ini adalah julung kalinya diadakan oleh pihak Shaklee dan sambutannya diluar jangkaan, meriah sungguh sampaikan full house ! Bestnya fun day ini kerana kita boleh bawa keluarga masing - masing, pelanggan dan prospek kita sekali. Fun day ini terbuka kepada semua ahli Shaklee dan sesiapa sahaja yang ingin menjadi ahli.



Hadiah Menarik Disediakan



Hadiah Untuk Ahli Shaklee



Hadiah Untuk Ahli Baru


Pelbagai hadiah menarik telah disediakan oleh pihak Shaklee untuk setiap pembelian produk oleh ahli Shaklee dan juga pelanggan baru yang ingin mendaftar menjadi ahli pada hari tersebut. Antara hadiahnya ialah payung ekslusif Shaklee, book note purple yang sangat cantik, city beg, beg D'Daun, ceramic mug with lid, blue shimmer cosmetic case dan banyak lagi. 



Promosi Youth Skincare 


Apa yang menarik lagi di event ini? Paling yang ditunggu - tunggu oleh semua pastinya promosi Youth Skincare. Ada empat produk Youth Skincare yang ada potongan harga antara 5 - 10 %. Bestkan?



Borong Youth Skincare 


Apa lagi, semua yang hadir berebut - rebut dan tidak melepaskan peluang keemasan ini untuk membeli dan tambah stok jualan masing - masing. Bayangkan dalam beberapa jam sahaja, stok Night Cream di semua Shaklee Shops habis licin. Dahsyat betulkan ! Setiap pembelian akan dapat free gift dan harga promosi.

   

Performance Drink Lime Disediakan


   

Cinch Shake 3 Perasa Disediakan


Pihak Shaklee juga ada menyediakan Performance Drink Lime untuk semua yang hadir. Masing - masing boleh merasai sendiri kesedapan minuman ini secara percuma. Hilang terus rasa dahaga dan ianya sangat menyegarkan badan. Hidangan Cinch Shake pelbagai perasa seperti Vanilla, Chocolate dan Cinch Latte turut disediakan. Tetamu yang hadir boleh minum dan tambah sesuka hati. Masa ni ramai yang mengambil kesempatan untuk mencuba. Sedap betul minuman yang telah disediakan oleh pihak Shaklee ni.



Konsultasi Bersama Pakar Nutrisi Puan Sarah


Selain itu, pihak Shaklee juga menyediakan ruangan untuk pengunjung memeriksa tahap kesihatan masing - masing dan mendapatkan khidmat nasihat yang terbaik. Kita boleh periksa tahap kesihatan kulit, kekuatan tulang dan juga seluruh badan (contoh memeriksa lemak, otot dan sewaktu dengannya).



Sertai Kami Sekarang


Kenapa Bisnes Shaklee Ini Sangat Best :

  • Produk pilihan no 1 rakyat Malaysia. Terbukti selamat, berkesan dan semulajadi. Mempunyai landmark study yang disokong oleh para doktor dan sainstis. 
  • Mempunyai circle bisnes yang sangat best. Tidak kira dari upline, downline, sideline dan dari pihak Shaklee sendiri. 
  • Bisnes yang adil. Siapa buat dia yang dapat, tidak kira upline atau downline. Tiada istilah mengkayakan orang atasan.
  • Bisnes Shaklee sangat istimewa kerana ianya boleh diwarisi oleh anak - anak. Jadi jika kita dah meninggal dunia, bisnes ini tidak akan terhenti disitu sahaja tetapi boleh disambung semula oleh anak - anak. 
  • Banyak reward disediakan sama ada dari pihak Shaklee mahupun dari team. Pihak Shaklee menawarkan beberapa reward seperti bonus tunai, bonus untuk membeli kereta, percutian 5 bintang ke luar negara secara percuma dan lain - lain reward lagi. 
  • Banyak training dan kelas disediakan. Pelbagai ilmu diberikan secara percuma meliputi ilmu tentang produk, kesihatan, branding, marketing, cara close sale dengan berkesan dan lain - lain lagi. Ilmu keagamaan dan motivasi juga turut dikongsikan.
  • Permintaan terhadap suplemen sentiasa ada. Semenjak wabak covid 19 melanda di seluruh dunia, permintaan terhadap suplemen meningkat secara mendadak. Orang ramai makin celik ilmu tentang kepentingan suplemen dalam menjaga kesihatan mereka. Pengambilan suplemen perlulah diambil ketika badan kita masih sihat dan secara konsisten untuk dapatkan kesihatan yang optimum dan terbaik setiap masa.


Hubungi Kami Segera


Jadi apa tunggu lagi, dapatkan suplemen terbaik produk Shaklee hari ini juga !

Anda tengah mencari - cari bisnes yang sesuai untuk menambah pendapatan bulanan? Bisnes tanpa modal besar tapi income masuk secara konsisten setiap bulan? Shaklee adalah bisnes terbaik pilihan anda

  • Tak perlu modal yang besar. Hanya perlu bayar Rm 35 sahaja (yuran ahli) ketika mendaftar dan anda boleh mulakan bisnes Shaklee dengan segera. Atau  buat belian lebih kurang Rm 350+ dalam satu resit dapat percuma yuran ahli dan kos pos.
  • Tak perlu pegang stok. Bila ada order masuk, boleh terus order secara online di laman web Shaklee
  • Tak perlu packing barang. Semuanya akan disiapkan oleh pihak Shaklee
  • Tak perlu keluar pergi pos. Pihak Shaklee akan poskan untuk kita melalui kurier GDex


Apa Tunggu Lagi, Ayuh MULAKAN SEKARANG !


Kenapa sekarang, kerana setiap 14 hari bulan Shaklee akan masukkan bonus tunai ke dalam akaun masing - masing hasil jualan untuk bulan sebelumnya. Jika lambat start bisnes, lambat la dapat hasilnya. Betul tak? Masa tu orang lain belum dapat gaji lagi, tapi kita dah dapat bonus hasil usaha bisnes kita. Bestkan !

Jangan segan silu untuk hubungi saya dengan menekan link ini nakJoinStarRich4u .

InsyaAllah saya akan membantu anda dengan sebaik yang mungkin dari segi cara mendapatkan produk Shaklee, khidmat nasihat cara pengambilan produk Shaklee dengan betul, pendaftaran keahlian Shaklee, cara untuk mulakan bisnes dan lain - lain lagi. Jika ada sebarang pertanyaan, jangan segan silu untuk bertanya ye.

Saya juga sangat aktif di media sosial seperti Facebook, Instagram (IG) dan juga Tiktok. Jemput untuk follow dan kita boleh kenal dengan lebih rapat ye.

Terima kasih kerana sudi membaca entry saya pada kali ini. Insyaallah, kita bertemu lagi di entry seterusnya. Jemput follow next entry ye 😊.


Love 💓
 
Ayunie Ali StarRich



#starrich4u 
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleethriumph2023
#shakleeterengganu 
#readystock




2 ulasan:

  1. Wah bestnya event shaklee ni. Yang paling Best banyak hadiah ditawarkan. Terima kasih info sahabat.

    BalasPadam